חה"כ שמחה רוטמן: "משמר הכנסת לא הצבא הפרטי של מיקי לוי"

    אסתי פלד 1 Comment on חה"כ שמחה רוטמן: "משמר הכנסת לא הצבא הפרטי של מיקי לוי"

    חה"כ שמחה רוטמן על ההיתקלות שלו הבוקר עם יו"ר הכנסת מיקי לוי: "הוא הסתובב כמו שריף. המאבטחים הרחיקו אותו ממני" | על נפילת חוק שינוי הרכב הרבנות, אתם שומעים את שירת "ליהודים הייתה אורה" שמעתם את שמחה והחיוכים. בעבודה סיזיפית ומתישה אנחנו מונעים מהקואליציה לעשות מעשים רעים

    צילום: דוברות הכנסת, נועם מושקוביץ
    23:05
    04.05.24
    קובי פינקלר No Comments on פרטים חדשים על חוליית חמאס שחוסלה סמוך לטול כרם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חה"כ שמחה רוטמן במהדורה המרכזית עם אבי מימרן: "יו"ר הכנסת מיקי לוי ניגש אלי והתנפל  בלי שוב סיבה, לא פניתי אליו לא דיברתי איתו, הוא הוציא אותי מהפרסה כמו איזה שריף. זה לא בסמכותו, אמרתי לו אתה משוגע אבל מלכתחילה אמרתי לו שלא יאיים עליי אותי לא הוציאו גם מהמליאה לא עשיתי שום דבר"

    "אני חייב לומר, מבחינתי פניתי ליועצת המשפטית של הכנסת. המאבטחים הם לא הצבא הפרטי של מיקי לוי, הוא לא יכול להשתמש במשמר הכנסת לא בפרסה ולא המליאה. מי שראה את הסרטון יכול לראות שהסדרנים מנסים להרחיק אותו ממני שלא יתקוף".

    "מי שמוכר את הכבוד שלוט ואת האמון שנתנו לו הבוחרים זוכה לבוז מהם. חלק מהם, אנשים שעבדתי איתם במשך שנים ארוכות פתאום משתפים פעולה עם תומכי הטרור ואני מתאר לעצמי שהתגובות הקיצוניות שלהם בגלל זה" הדגיש רוטמן.

    "אנחנו צעקנו על הצורה של הגישה למתישבי חומש. הגיעו אליהם לפנות בוקר, חיטטו בארונות שלהם, מול הילדים. זה בסך הכל העלבת עובד ציבור, מה חיפשו העלבות בארון? אנשים שלא מזמן עמדו בחומש ונשבעו אמונים להתיישבות פועלים עכשיו להרוג את בתי המתיישבים לאחר פיגוע".

    "אני לא חושב שלבג"צ יש מה לעסוק בנושא שינוי הגוף הבוחר לרבנות הראשית. עדיף לתקן את סמכויות בג"צ באמצעות חקיקה ולא הטרלות לפעם הבאה. מה שיצא משמעון הצדיק הראה שאין לבג"צ תקדימי עבר. בדיוק בדקות אלו החוק לשינוי הרכב הרבנות לא עבר".

    רוטמן עצר את השיחה עקב נפילת חוק הרבנות ואמר: "אתם שומעים את שירת "ליהודים הייתה אורה" שמעתם את שמחה והחיוכים. אחרי זה אומרים מה המטרה בפיליבסטרים. בעבודה סיזיפית ומתישה אנחנו מונעים מהקואליציה לעשות מעשים רעים. אני חושב שעם חוסר ההצלחות של הכנסת הזאת אנחנו שוברים שיא של כל הכנסות בהיסטוריה. מקווה שהכנסת לא תשרוד עד המושב הבא"



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      באמת סמוטריץ אלוף וגם שס אלופים כל הכבוד